ponedeljek, 20. januar 2014

Treking in falafel - Jamie Oliver

Za mano je zelo pester vikend, zopet. Nikakor mi ne uspe, da bi sproti pisala vse recepte, ki jih preizkusim.
V soboto sva  z dragim odšla na treking trening. Prehodila sva dobrih 20 kilometrov v štirih urah in pol. Pridna ne? Priprave na prvomajski treking po tujih deželah so v polnem teku in obvezno vključujejo odrgnine in žulje na mojih nogah. Danes pauziram, ker je žulj na levi nogi prevelik. Še dobro, da mi danes ni treba ponovno na pot. Ko si nekje daleč od doma pa ni izbire. Zato je potrebno učvrstit celo telo!
Prilagam še slikico poti, če koga slučajno zamikajo ožuljene noge in dan preživet v stiku z naravo.


Ker bi bil, kot pravijo, dan brez prijateljev izgubljen, sta se zvečer oglasila še L in N. Med listanjem Jamiejeve knjige smo prišli do zaključka, da moramo preizkusit kak recept. In ker je L vegetarijanka smo izbrali Jamijev vegi falafel. Kot obljubljeno L, tukaj je recept, tokrat malo drugače!

Jamie Oliver

Potrebujemo:

Falafel
400g pločevinka fižola
400g pločevinka čičerike
1 limona
1 žlica harise
1 zvrhana žlička pimenta
1 zvrhana žlica navadne moke
1 šopek svežega koriandra
olivno olje

Priloga
2 papriki različnih barv
4 mlade čebule
8 manjših polnozrnatih tortilij
1 žlica čilijeve omake
250g manj mastne skute
po želji: kislo rdeče zelje

Salsa
1 velika pest zrelih paradižnikov
0,5 - 1 svež čili
0,5 stroka česna
1 limeta
začinimo po okusu

Fižol in čičeriko sem oprala in sesekljala s sesekljalnikom, ki je zraven paličnega mešalnika, tako da je ta del trajal nekoliko dlje. Dodala sem limonino lupinico, sol in poper, hariso, piment, moko in peteršilj. Ko sem setavine po delih sesekljala sem vse skupaj dobro pregnetla. Oblikovala sem osem polpet, ki sem jih popekla na malo olivnega olja. Falafle sem obrnila, ko so postali zlatorjavi in so dobili hrustljavo skorjico.
Za prilogo sem namesto paprike naredila solato z motovilcem, češnjevim paradižnikom in rdečo redkvico.
Tortilje sem malce pogrela v pečici ter vse postregla s salso in kislo smetano. Vsak si je tako lahko sestavil zavitek po svojih željah.



Ni komentarjev:

Objavite komentar