torek, 28. januar 2014

Mehiški sendvič SSP in štručka z gobicami - Jamie Oliver

Zaostajam še samo za štiri recepte. Ker moje fotografske sposobnosti niso niti približno primerljive s kuharskimi, pri obljavljanu slikic malce 'pošvinglam'.
'Predprejšnji' vikend smo s prijatelji preizkusili Jamiejeve sendviče. In tudi tokrat se je izkazal. Preizkusili smo sendviče po receptih, potem pa še malce kombinirali sestavine med sabo. Bilo je izvrstno!

Jamie Oliver

Mehiški sendvič SSP (Slanina, Solata, Paradižnik)

Potrebujemo:

Sendvič SSP
4 rezine prekajene pancete
2x180g piščančjega fileja
1 ščepec suhega origana
1 ščepec semen orientalske kuhinje
1 bageta

Solata
srčika mehke solate
1 šopek rekvic
2 košarici kreše
40g fete
2 žlici rdečega vinskega kisa
2 žlici ekstradeviškega olivnega olja
8 vloženih zelenih čilijev

Gvakamole
pol šopka svežega koriandra
1 svež rdeč čili
4 mlade čebule
2 zrela avokada
5 zrelih češnjevih paradižnikov
2 limeti

Panceto in začinjene piščančje fileje sem popekla do zlatorjave barve, bagete pa pogrela v pečici. Pri solati sem izpustila krešo, ker še zmeraj nisem našla ljubitelja le te. Gvakamole sem pripravila s peteršiljem in bil je yum!

Štručka z gobicami

Potrebujemo:

Štručka
1 čabata
4 veliki rjavi šampinjoni
50g ementalca
0,5 šopka timijana
0,5 stroka česna
2 zreli hruški
8 rezin prekajene pancete
žlička tekočega medu
2 večja zrela paradižnika
125g manj mastne skute
pol limone

Solata
1 glava mehke solate
1 glava traviškega radiča
100g vodne kreše
šopek redkvic
pest orehovih jedrc
5 malih kislih kumaric
žlica belega vinskega kisa
2 žlici ekstradeviškega olivnega oja
žličlka dijonske gorčice

Panceto sem narezala na rezine, priznam, nekaj več kot 8 jih je bilo, in jo popekla. V drugi ponvi sem popekla na rezine narezane šampinjone in hruške. Pečene hruške sem polila z malo meda. Čabato sem pogrela v pečici.
Za namaz sem zmešala skuto, skorjico in sok pol limone ter ščepec soli in popra.




Ni komentarjev:

Objavite komentar