ponedeljek, 27. januar 2014

Chorizo in lignji - Jamie Oliver

Ta vikend sva preživela bolj umirjeno, predvsem zaradi snega. V soboto sem preizkusila recept z chorizo klobasicami, ker naju je že precej časa zanimalo zakaj so tako opevane s strani večine kuharjev. Priznam, res so odlične. Rahlo pikantne, pa vseeno ne preveč...

 
Jamie Oliver

Potrebujemo:

Kuskus
4 mlade čebule
100g mlade špinače
1 šopek sveže mete
1 skodelica (300g) kuskusa
1 limona

Chorizo in lignji
400g manjših očiščenih lignjev
80g suhe klobase chorizo
olivno olje
2 papriki različnih barv
1 žlica tekočega medu
šerijev kis
2 stroka česna
8-10 črnih oliv s koščico

Za zraven
50g fete
1 žlička harise
4 žlice nemastnega navadnega jogurta

V tem receptu sem naredila nekaj sprememb, ker določenih stvari pri nas preprosto ni mogoče nikjer kupiti.
Namesto mlade čebule sem narezala por, dodala meto, sol in poper ter vse skupaj sesekljala v multipraktiku. Dodala sem bulgur in 2 skodelici kropa. Vse skupaj je vrelo 5 minut nato pa sem pustila počivat dokler nisem pripravila choriza in lignjev.
Chorizo sem narezala na kolute, papriko pa na koščke. Lignje sem prerezala, na notranji naredila križne zareze in jih narezala na trakove. Lovke sem le prerezala. Chorizo sem dala v vročo ponev z malo olja, dodala papriko in po približno štirih minutah lignje. Ko so se lignji popekli sem dodala med, limeto, zelene olive in stisnila česen. Pražila sem še nekaj minut ob stalnem mešanju.
Bulgur sem zrahljala, mu dodala malo limete in stresla na servirni krožnik. Nanj sem naložila chorizo z lignji.
Zraven sem postregla mešano solato.


Ni komentarjev:

Objavite komentar